poniedziałek, 11 czerwca 2012

Adresy & e-maile

Jak obiecałam, po 10 komentarzach dodaję nowy ! :)
W tym poście wypiszę kilka adresów oraz e-maili do gwiazd! :) 
(jeżeli chcecie do nich napisać z prośbą o autograf czyt. poprzednią notkę!)
Zaczynamy:

E-maile:
  • George Clooney - http://www.omegawatches.com/customer-service/contact-us << wypełnić po angielsku formularz
George Clooney
Alexandra Stan
  •  Łukasz Zagrobelny - marysia.wasilewska@sonymusic.com
Łukasz Zagrobelny
  • Artur Barciś - http://barcis.pl/index.php?action=page&parent=0&view=9 < formularz 
Artur Barciś
  • Martyna Wojciechowska - autografy@martynawojciechowska.pl
Martyna Wojciechowska
  • Jessica Biel -  jessicabiel@studiofanmail.com
Jessica Biel
  • Jennifer Aniston -  jenniferaniston@studiofanmail.com
Jennifer Aniston

Adresy:

  • Selena Gomez -  Selena Gomez
    Hollywood Records, Inc.
    500 S Buena Vista Street
    Burbank, CA 91521-6369
    USA
Selena Gomez
  •  Justin Bieber - Justin Bieber
    Island Records
    825 Eighth Avenue
    28th Floor
    New York, NY 10019
    USA
Justin Bieber
  • Marta Żmuda Trebiatowska - TVN S.A
    ul. Płk. Dąbka 2
    serial: " Julia"
    30-832 Kraków
    Dla Marty Żmudy - Trzebiatowskiej.
Marta Żmuda Trzebiatowska
 
___________________________________________

Jeżeli chcecie , żebym znalazła dla was jakiś adres to wystarczy zapytać w komentarzu - odpowiem na wszystkie pytania! :) 

+ Moglibyście zareklamować bloga? 
+ lub dodać do obserwujących? :)


 Następny post, jeżeli pod tym będzie 15 komentarzy ! :)


Buziaki :)

43 komentarze:

  1. adres one direction ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One Direction
      Modest! Management
      The Matrix Complex
      91 Peterborough Rd
      London, SW6 3BU
      UK

      Ale wysyłają tylko nadrukowaną pocztówkę, więc się nie wysilaj i nie wywołuj zdjęć :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Super , przydadzą mi się a masz więcej adresów od innych gwiazd.? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko nie wiedziałam jakie podać :) Jak jakieś chcesz to zapytaj, może mam :)

      Usuń
  3. blog super i oczywiście gratuluje kolekcji ;* + pytanka. masz może adres do Mariny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Spróbuj napisać tutaj: marinamusicfan@gmail.com , albo tutaj: management@marinamusic.pl :)

      Usuń
  4. Super notka :D a do jakich piłkarzy masz adresy ? // zapraszam do mnie , nowa notka http://isperfectonedirection.blogspot.com/ . Jeśli chcesz mogę Cię dodać do polecanych blogów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-maile do klubów, ale jeżeli się wyśle , to dostaniesz tylko nadruki :< / Już patrzę :) Oo :) Jak możesz... Fajnie by było ^^

      Usuń
    2. okej , to zaraz dodam twój link. : )

      Usuń
  5. mogłabyś znaleźć Miley i Demi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :

      Miley Cyrus
      Management 360
      9111 Wilshire Blvd.
      Beverly Hills, CA 90210
      USA

      Demi Lovato
      The Jonas Group
      6725 W. Sunset Blvd.
      Suite 350
      Hollywood, CA 90028
      USA

      Usuń
  6. A wysyłałaś do One Direction . ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wysyłałam na adres Zayna (nie jestem pewna czy dobry), a do tego już chyba kilka tygodni temu i wciąż czekam na odpowiedź :)

      Usuń
    2. A masz pojedyncze adresy chłopców. ? :***

      Usuń
    3. Tylko Zayna , ale go nie podaje i nawet nie wiem czy to potwierdzony :<

      Usuń
    4. Spoko.:D Czkam na następną notkę.

      Usuń
  7. kurde Dziewczyno, jeszcze jakiś tydzień i twój blog będzie MEGApopularny wśród bloggerów :D ale Ci zazdroszczę pomysłu, kolekcji i w ogóle *____* już powiedziałam koleżankom o Tobie :D
    a no i mój brat pyta się, czy masz może adres Christiano Ronaldo?? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorka *Cristiano :) siedzi i mnie tu poprawia ;D

      Usuń
    2. hm...nie przeczytałam poprzedniego komentarza...możesz nie mieć??

      a co do George'a Clooney'a...jest może jakiś inny sposób, bo kiedy wczytuję stronę, którą podałaś pokazuje mi się błąd :(

      no i przepraszam, że tak zawracam Ci głowę :)

      Usuń
    3. Hmm :) Mam adresy do Realu i do Ronalda:

      Real Madrid
      Real Madrid
      Avenida de Concha Espina, 1
      28036 Madrid
      Spain

      Cristiano Ronaldo
      Real Madrid
      Avenida de Concha Espina, 1
      28036 Madrid
      Spain

      A co do Georg'a to nie znam innego sposobu niestety ;<

      Usuń
    4. szkoda (w kwestii Clooney'a) :(
      ale wielkie dzięki za adres Ronaldo :D i sory za kłopot...

      Usuń
  8. Dzięki za notkę obietnica dotrzymana nie ma co...
    Super blog ♥
    Mam kolejną prośbę o adres Grubsona, wszystkich członków One Direction, Bilona no i jeszcze do Szczęsnego ♥
    Dziękuje ♥
    @Harold_890

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do 1D to mam tylko Zayna niem potwierdzony i go nie podaje ale możesz próbować pisać do menagera :

      One Direction
      Modest! Management
      The Matrix Complex
      91 Peterborough Rd
      London, SW6 3BU
      UK

      Do Grubsona nie jestem czy działa, bo niedawno wysyłałam i jeszcze nie doszło, może ty spróbujesz:
      pimp@maxflo.pl

      Do Bilona niestety nie mam jak i do Szczęsnego :<

      Usuń
  9. Świeeetne ! :) a masz może e-mail do Miley , Demi , Sel i Justa?

    OdpowiedzUsuń
  10. a podasz adres do Mateusza Pawłowskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam , a swój autograf zdobyłam z konkursu... :)

      Usuń
  11. hej :P a wiesz może jaki jest e-mail lub adres Fernando Torresa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fernando Torres
      c/o Fc Chelsea
      Stamford Bridge
      Fulham Road
      London, SW6 1HS
      UK

      Podobno odpisuje :)

      Usuń
  12. Łał. :D Jesteś genialna. :D Masz moze adres do Adele albo Cher Lloyd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :)

      Cher Lloyd
      Logan Media Entertainment
      8439 Sunset Blvd
      Suite 303
      West Hollywood, CA 90069
      USA


      Adele
      September Management Ltd.
      80/82 Chiswick High Road
      London, W4 1SY
      UK

      Usuń
  13. A masz adres lub e-mail do Dawida Podsiadło lub Marcina Spennera ? : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisałam pod ostatnim postem, ale nie wiem czy zauważysz.
    Pytanie odnoście autografów od Reprezentacji Polskiej: pisałaś do nich czy zdobyłaś osobiście?
    Proszę o kontakt patricia@amorki.pl
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję imponującej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie doszło.

      Usuń
    2. Chodzi mi, że ja wysłałam e-maila do Polskiej Reprezentacji :P

      Usuń
    3. Jak dostaniesz odpowiedź to daj znać.

      Możesz mi podać tego e-maila?

      Usuń
  15. czy mogłabyś znaleźć mi adres One Direction ? :) bylabym wdzieczna. email : love.cookies@wp.pl
    aha i jeszcze pytanko : skad zdobywasz ich zdjecia ?? drukujesz z neta ????? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, drukuje (wywołuje) z neta, a adres podawałam wyżej :)

      Usuń
  16. nie wiem czy zrozumiesz ale muszę zapytać.xd
    bo jak ty wysyłasz ten list i w środku masz tą kopertę z swoim adresem to tam na nią też przyklejasz znaczek? bo moja mama mi powiedziała że z odpowiednim znaczkiem z polski np. do USA dojdzie ale żeby doszło z powrotem to trzeba mieć amerykański znaczek, więc ten sam nie bd pasować.
    :D


    oczywiście gratuluję kolekcji! niesamowite zajęcie i wgl *-*
    czekam na więcej wpisów tego typu :))

    OdpowiedzUsuń